четверг, 3 сентября 2015 г.

УВАГА!
Оголошується обласний конкурс малюнків, плакатів і фотографій
«Дружать діти на планеті»!
Умови конкурсу :
Конкурс проводиться серед учнів  віком від 11 років  в 3-х номінаціях:
«Дружба наших країн»,
«Я і моє здоров’я»,
«Я і моя безпека».

Для участі в Конкурсі необхідно представити малюнок, плакат або фотографію за запропонованими номінаціями.
До участі у Конкурсі допускаються малюнки, плакати, виконані у будь-якій техніці (без рамок).:
-       графіка, гуаш, масло, кольорові олівці, фломастери і т.д.
-       формат малюнка, плаката може бути А1, А2, А3.
Роботи повинні відображати ідею про необхідність активної участі дітей та молоді в рамках співпраці між Україною і Литовською Республікою.
Конкурсна робота має бути завершеним, художньо оформленим витвором.

Оформлення робіт:
На звороті малюнка, плаката, фотографії має бути етикетка :
- назва навчального закладу;
- відомості про автора (прізвище, ім’я, по батькові, клас,  вік, контакти);
- прізвище, ім’я, по батькові художнього керівника.

Роботи приймають педагоги-організатори до 21 вересня

Комментариев нет:

Отправить комментарий